Webdesign, Grafisch ontwerp, Audio & Video.

Wat doen wij?

Corperate identity

Een merk is vaak het meest waardevolle bezit van een bedrijf. Goede marketing kan resulteren in een hogere omzet van niet slechts één product, maar alle producten die bij dat merk behoren. Het is daarom ook belangrijk dat wat je wilt uitstralen, je ook daadwerkelijk uitstraalt.

Hoe wil je gezien worden?

Wat is het eerste gevoel dat je ervaart wanneer je naar de huisstijl kijkt? Straalt het bedrijf professionaliteit uit, vertrouwen? En op basis waarvan wordt dit beoordeeld? Is het een eigen gevoel of het gevoel van de doelgroep?

Hoe zit het met het kleurgebruik? Zo zijn er altijd elementen in een huisstijl die onbewust een bepaalde statement hebben. Rood roept bijvoorbeeld gevoelens op zoals passie, kracht, macht, opwinding, belang, verlangen en liefde. Aan de andere kant roept het ook negatieve gevoelens zoals agressie, gevaar en woede op. Hier bewust mee omgaan, gecombineerd met een grafische balans is zeker van belang.

Met de juiste vraag en antwoord kunnen we samen tot de juiste uitstraling komen.